0
|
|
Pavel Šaradín ostatní přidáno: 12.01.2009
Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století. |
další knihy autora Pavel Šaradín
Evropské volby v postkomunistických zemích, Regionální aspekty stranického systému ČR, Volby do Evropského parlamentu v České republice
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy Politické kampaně, volby a politický marketing
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Politické kampaně, volby a politický marketing | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze