knihi.cz
...čtenáři všech žánrů spojte se!
knihy autoři čtenáři diskuze
0

Obálka knihy Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret

kategorie učebnice, encyklopedie
přidáno přidáno: 12.01.2009

Předložená práce je stručným shrnutím základních principů marketingu. Snažil jsem se ji
psát srozumitelným způsobem a vysvětlit běžným čtenářům, v čem spočívá podstata marketingu.
Je důležité si uvědomit, že v tržním prostředí se marketing dotýká každého, tedy nejen manažerů a podnikatelů. Proto bychom o něm měli vědět, a hlavně si ho pozorně všímat všude, kde se s ním setkáváme. Je stále víc součástí našeho každodenního života, naší reality, a navíc nám život i realitu mění. Byl bych potěšen, kdybychom si po přečtení předkládané knihy začali přesněji uvědomovat, jak na nás marketing působí, jak ovlivňuje naše myšlení a chování.
Kde koupit knihu Marketing pro začátečníky?


zapln-lightantikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
zapln-lightkomentáře a hodnocení knihy Marketing pro začátečníky

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Marketing pro začátečníky | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze
© 2006-2024 | RSS: novinky, nové knihy, komentáře, diskuze, diskuzní fórum, citace, koupelnový nábytek