0
|
|
Miroslav Foret učebnice, encyklopedie přidáno: 12.01.2009
Předložená práce je stručným shrnutím základních principů marketingu. Snažil jsem se ji psát srozumitelným způsobem a vysvětlit běžným čtenářům, v čem spočívá podstata marketingu. Je důležité si uvědomit, že v tržním prostředí se marketing dotýká každého, tedy nejen manažerů a podnikatelů. Proto bychom o něm měli vědět, a hlavně si ho pozorně všímat všude, kde se s ním setkáváme. Je stále víc součástí našeho každodenního života, naší reality, a navíc nám život i realitu mění. Byl bych potěšen, kdybychom si po přečtení předkládané knihy začali přesněji uvědomovat, jak na nás marketing působí, jak ovlivňuje naše myšlení a chování. |
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy Marketing pro začátečníky
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.