0
|
|
Pavel Vacek učebnice, encyklopedie přidáno: 12.01.2009
Příručka objasňuje postupy, jak vést skupinové diskuse na témata s morálním obsahem, jak zadávat a vybírat vhodné etické problémy, jak v žácích motivovat potřebu zaujímat k nim postoje a srozumitelně je formulovat. Publikace vychází ze souhrnu beletrizovaných mikropříběhů (morálních situací), s nimiž lze pracovat při řízené diskusi. Vysvětluje podstatu morálního vývoje mladého člověka a opírá se o teorie, které tento vývoj popisují, její těžiště však spočívá v podnětech pro pedagogickou praxi. Poslouží i jako inspirace při uplatňování průřezových témat ve výchově (osobnostní a sociální výchova, výchova k myšlení v souvislostech aj.). Publikace je určena učitelům ZŠ, SŠ a studentům pedagogiky. PhDr. P. Vacek, Ph.D., působí na katedře pedagogiky a psychologie Univerzity Hradec Králové. Problematice psychologie morálky a výchovou charakteru žáků se zabývá již více než 20 let. |
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy Rozvoj morálního vědomí žáků
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.