0
|
|
Fernando Trías de Bes, Philip Kotler technika, IT, hobby přidáno: 12.01.2009
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. Originální název: Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas
|
další knihy autorů Fernando Trías de Bes, Philip Kotler
10 smrtelných marketingových hříchů, Marketing, Marketing management, Moderní marketing, čtvrté evropské vydání
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy Inovativní marketing
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.