0
|
|
Markéta Pravdová učebnice, encyklopedie přidáno: 12.01.2009
Cílem knihy je na příkladu firmy McDonalds ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonalds vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace. |
další knihy autora Markéta Pravdová
Čeština nově od A do Ž (100%)
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy McDonalds - tak trochu jiná kultura?
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.