0
|
|
Karel Hvížďala beletrie přidáno: 12.01.2009
Po knize Moc a nemoc médií z roku 2003 dostává čtenář do rukou volné pokračování. Jde o výbor autorových rozhovorů, esejů, přednášek a článků z let 2004 až 2005. Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů, které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku, estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou inovaci. Autor se domnívá, že teprve až dokážeme vrátit slovům obsah, který mají ve staré Evropě, budeme k ní patřit, budeme s Evropou konvertibilní. V tomto snažení vidí autor hlavní úkol prestižních médií, která zatím často činí pravý opak: z Evropy nás unášejí. Texty je možné číst i jako pokus o vhled do myšlení mediálních odborníků v zahraničí, kteří soustavně reflektují změny v médiích a jejich dopady na společnost a soustřeďují se na nově zakládaných katedrách mediální filozofie a psychologie, kde se učí jinak myslet média. |
další knihy autora Karel Hvížďala
7 slov, České rozhovory ve světě (89%), Grušova hlídka na Rýnu, Interviewer, Kam kráčíš, Česko?, Knížecí život (83%), Mardata (60%), Nevěry, Vzkaz (37%), Opustíš-li mne, nezahyneš, Restaurování slov (78%), Rozhovory na přelomu tisíciletí, Stopy Adrieny Šimotové (100%), Tachles, Lustig (100%), Uvízlé věty
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy Jak myslet média
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.