1
|
|
Barbora Osvaldová, Jan Halada učebnice, encyklopedie přidáno: 12.01.2009
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru. |
další knihy autorů Barbora Osvaldová, Jan Halada
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace | trvalý odkaz | textová verze | RSS komentářů | RSS diskuze