0
|
|
Barbora Osvaldová učebnice, encyklopedie přidáno: 12.01.2009
Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými skupinami, zejména z USA a Spolkové republiky Německo, které se rozhodly, že své východní sestry přivedou na správnou cestu pomocí osvěty, grantů a trvalého tlaku. Feminismus tehdy prožíval na západ od našich hranic již svou třetí a možná čtvrtou fázi, dokonce se už dostal tak daleko, že jeho zastánkyně na univerzitách začaly kritizovat vlastní teorie. U nás však byl, a do jisté míry i zůstal vnímán jako něco neprobádaného, a autorka se proto rozhodla osvětlit tuto problematiku širší čtenářské veřejnosti. |
další knihy autora Barbora Osvaldová
antikvariát
Žádná nabídka k prodeji. Chcete knihu prodat? Přidejte novou nabídku!
Sháníte tento titul? Vložte novou poptávku!
Sháníte tu to knihu? Chcete ji prodat? Zaregistrujte se a vložte svůj inzerát!
komentáře a hodnocení knihy Česká média a feminismus
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.